Anyone else but you

Har haft en alldeles fantastiskt mysig kväll hemma hos Sara, precis som alltid!

Älskar att allt bara känns precis som vanligt när vi ses, som att ingenting har förändrats, vi ses inte lika ofta bara.
Så vi har inte gjort så mycket annat än att vi bara snackat strunt, surfat runt på nätet med varsin vit mac i knät och sjungit o spelat gitarr, en del photo booth blev det också och ett litet samtal till London där Tessan och Elin Jessen befinner sig.

Sedan vandrade jag hem i det väldigt blåsiga vädret och nu sitter jag här och lyssnar på musik med pappa.
Allt är precis som det brukar vara här uppe i Falkenberg.
och jag älskar det! :D

We sure are cute for two ugly people
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you


Michael Cera & Ellen Page – Anyone Else But You









Du är mycket fin min älskade Hunnie Bunnie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0