För det är du!

Idag har jag och Ann Sofie haft ett städrace hemma i vår lägenhet, vi har nog städat i ca 3 timmar och nu är vi äntligen klara!

Och när Ann Sofie städat klart i vardagsrummet stapplar jag förvånat in och frågar vart hon gjort av alla grejer som låg ÖVERALLT!
Hon tittar lika förvånat tillbaka och säger:
- Men det var ju bara skräp?!

Under tiden har vi lyssnat på Timbuk och Albin Gromer på högsta volym vilket gjorde arbetet mycket roligare! :D

Och appropå Albin så släpper han en ny singel imorn och den är så galet bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!
Lyssnat på den hela dagen och kan inte få nog!
Det är något väldigt speciellt med denna man för allt han gör är så sinnessjukt bra!


Därför vill jag tipsa om att kolla in Spotify releasen imorgon och den akustiska versionen som finns på Youtube.

Jag säger precis som Timbuktu sa i Så mycket bättre: - Det är så fint att man nästan önskar att det aldrig hade hänt!
och som Ann Sofie just sa: - Det är nästan jobbigt, det är som att se Twilight!

Albin Gromer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0