Highway Man

Befinner mig återigen på ett tåg som ska ta mig hem till Falkenberg.
Känns som att halva mitt liv spenderas på tåg numera men ska hem för ännu ett viktigt möte så det ska bli spännande!

Resan började i alla fall bra då jag stod bredvid tre tullpoliser som på skoj tjafsade om vem som skulle få trycka på knappen till dörren och när tåget dessutom lyckades stanna och starta om vartannat 3 gånger vid Malmö Centralstation så spekulerade de om lokföraren var bakis. När sedan lokföraren började prata danska i högtalarna så översatte poliserna det till att han bara pratade om prickikorv.
Lite smått underhållande så här en söndags förmiddag ;)

Störigt värre är det däremot att det är banarbete mellan Helsingborg och Laholm så jag måste åka buss.

Ikväll ska jag också äntligen träffa Sara igen! :D

Ha det fint och trevlig söndag!

Olle Hammar – Highway Man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0