Vilja bli

Har återigen haft en mycket trevlig dag då jag träffat en massa folk.
Först var jag på möte med Tobias på Hire Sound, där jag även lyckades träffa på den ständigt lika upptagna Olle P.

Sedan tog jag mig till Falkhallen där jag mötte Monica och fick sitta med och titta på en balettlektion med ettorna. Det var sjukt nostalgiskt och frambringade en massa minnen från när man själv stod där för mindre än ett halvår sen och kämpade med alla tendu- och battementövningarna :P

Sedan hängde jag lite med Olle Åström (Elin, din pappa hälsade så mycket), Chrille, Simon och en liten stund med Magnus Bergman. lika trevligt som alltid! :D

Sist blev det lite shopping med mamma på Lindex och sen har jag bara spenderat kvällen åt att packa och fixa en massa saker.

Och just det, nu har jag äntligen skrivit om mig till Malmö också, så nu är jag officiellt en äkta malmöbo..eller ja, nästan i alla fall.

Därför känns det väldigt bra att åka hem igen till mitt älskade Malmö imorgon!

Passande låt till en lagom melankolisk måndagskväll

Oskar Linnros – Vilja Bli

Kramar!



Gammal bild från en av danssalarna i Falkhallen. Linn, Josefine och Linnea Hedman på dansgolvet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0