"Dear God, what's it like in your funny little brains, it must be so boring!"

Heeej!!
Long time no see eller vad brukar man säga!

Haha jag får väl börja med att erkänna att det här med bloggande var jättekul i början och är det egentligen fortfarande. Men jag har bara inte tiden eller orken kanske, glömmer bort den en del med.

Så jag lovar inte att bli bättre på något, men jag kan lova att försöka tänka lite mer på det. Om det nu är någon som läser och vill fortsätta med det :)

Vad har hänt sen sist då?

Hjälp, jag vet knappt ens när jag skrev sist

Jag har firat jul hemma med familjen och nyår med gamla och nya vänner i Malmö.
Jag har börjat skolan igen, skrivit och klarat tre tentor på en och samma dag!
Jag har börjat i en ny kurs (Rum i Scenproduktion) där vi just nu mest gör ritningar och bygger modeller!

Men det största och antagligen viktigaste saken jag måste berätta är ju såklart att jag (på grund av två kära klasskamrater) börjat titta på den sjukt underbara bbc one-serien Sherlock!

Om ni inte sett den än så SE DEN!! :D
Helt fantastiskt snygg är den! både manus, scenografi, ljussättning men framförallt både karaktärer och skådespelare! :D



John Watson och Sherlock Holmes!


Ritning (skala 1:50)


Modellbygge
Modell (skala 1:50)

Imorgon åker jag hem till lilla Falkenberg igen, men bara för ett kort besök!
Ska främst hänga med lillebrorsan och se Harry Potter 5:an!
Sen träffa lite släkt också :)

Ha det fint alla och trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Jag gillar grymt mycket att Sherlock är det viktigaste som hänt, haha!

2012-02-05 @ 14:21:07
URL: http://monsteryouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0