Året var 2011 - en konsertlig resumé

Gör min första kanske något sena årsredovisning av året 2011

Jag väljer att göra den i konsert-form.

Detta är alltså alla de artister och band jag såg live under året 2011, i alla fall de som var värda att minnas ;)

11 mars
Isak Strand
popklubb - Halmstad

4 juni
Adrian Lux
Rebecca & Fiona
West Coast House Festival - Falkenberg

15 juni
Daniel Adams Ray
Varbergs torg

28 juni
Coldplay
Paolo Nutini
Daniel Adams Ray (2)
Serenades
Brandon Flowers
Bright Eyes
The Ark
Where The Action Is - Göteborg

7 juli
Albin Gromer
Tingsek
Trädgården - Göteborg

3 augusti
Lars Eriksson
Stålboms - Falkenberg

5 augusti
Tove Styrke
Timbuktu & Damn
Tall Ships Races - Halmstad

12 augusti
Moneybrother
Stålboms - Falkenberg

16 augusti
Daniel Lemma
Movits
Kulturkalaset - Göteborg

19 augusti
Albin Gromer (2)
Iron and Wine
Malmöfestivalen - Malmö

21 augusti
Daniel Adams Ray (3)
Veronica Maggio
Malmöfestivalen - Malmö

26 augusti
Albin Gromer (3)
Timbuktu & Damn (2)
Hoffmaestro
Trädgården - Göteborg

27 augusti
Avicii
Slagthuset - Malmö

12 oktober
Norlie & KKV
Lazee
Albin Gromer (4)
Adam Tensta
Slagthuset - Malmö

12 november
Alexi Murdoch
Mejeriet - Lund

18 november
Dia Psalma
Falkhallen - Falkenberg

26 november
Albin Gromer (5)
Timbuktu & Damn (3)
Konserthuset - Malmö

28 november
Timbuktu & Damn (4)
Stadsteatern - Halmstad

2 december
Serenades (2)
Babel - Malmö

9 december
Tingsek
Victoria Teatern - Malmö

10 december
Movits (2)
Mejeriet - Lund

Det var nog alla, bortsett från en hel del mer lokala saker och de gånger jag har jobbat vid konserter.
Säkert glömt nån också, fyller väl på med tiden om jag kommer på fler :P

Fint år har det varit i alla fall! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0