Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Okej, det är pinsamt det här, och jag skäms nästan över hur dålig jag är på att blogga nuförtiden :/

Jag kom bara till den punkten att jag inte riktigt längre visste varför jag boggade eller till vem jag egentligen skrev.

Allt jag skrivit har mer blivit som någon slags dagboksaktigt och inget fel med det, men sen ställde jag mig också frågan:

- Vem vill egentligen läsa om mitt liv och vad jag har för mig? och vem bryr sig?

Jag kom inte på ett bra svar på den frågan, men inte heller något dåligt.

Jag tänker så här.
Om det nu är någon som följt min blogg lite mer aktivt och kollat in den nån gång i veckan, fortsätt med det!
Men jag lovar inte att det kommer stå något nytt varje gång.
Däremot kan jag lova att jag kommer fortsätta att alltid länka på facebook och twitter när jag skrivit något nytt. Så att ni som vill och kanske faktiskt till och med är intresserade om vad jag har att säga kan hänga med utan större problem!

Här är en länk till min Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=647240298

Och här är twitter: Malvina__j https://twitter.com/#!/Malvina__J


Förresten kan någon tänka sig, att jag, Malvina Johansson skulle ge denne man en andra chans, efter mycket hat utan anledning!
Så tack Anton, Emil, Mattias och självklart Linn för att ni åstadkommit denna förändring! :D

Markus Krunegård – Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Ha det fint alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH, vad lycklig jag blev när jag såg detta!

Nya albumet är helt fantastiskt! Helst På promenaden, finaste låten på länge. Lyssna, lyssna, lyssna! :)

2012-03-31 @ 00:10:14
URL: http://linntrieb.blogg.se/
Postat av: Malle

Ja jag ändrar min uppfattning sakta men säkert!

än så länge är denna något äldre låten min favvo :)



Lyssnat nåt på Albin än då? ;)

2012-03-31 @ 00:18:31
URL: http://malvinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0