Skjut mig i huvet

För att det var så längesedan jag skrev något nu!
Men jag har haft så fullt upp och inte riktigt hittat tiden. Vilket jag knappt gör nu heller eftersom vi håller på och riggar i vår Black box.

Men ja, Elin var på besök och det var mycket trevligt!
Serenades var grymma även en andra gång! :D
Och förbandet var förvånansvärt bra och en ny upptäckt, så om ni inte redan hört honom, kolla upp Dante!
Dante – Next To You

Sedan jobbade klassen med konserter på Studiefrämjandet så en hel del riggande har det varit de senaste veckorna!

På torsdagen jobbade jag med en klasskompis och riggade, programmerade och körde ljus under en julkonsert i st Pauli kyrka.
Vår ljussättning blev till och med nämnd i en recension av konserten i Sydsvenskan!
http://www.sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article1589314/Halleluja-en-klassiker-utan-effektsokeri.html

I fredags var jag, Ann Sofie, Jenny och Aziz på en helt fantastisk impovisationsföreställning om och med Magnus Tingsek.
Hela konceptet var helt underbart och hur kul som helst, jag skrattade så jag grät!
Efter det så anslöt jag mig till festligheterna hemma hos oss då Clara fyllt 18 och bjudit hem en massa vänner!

I lördags var jag och Annsofie på Movits och där mötte vi även upp Kersti, Johanna och Hanna.
Det var en galet bra konsert som avslutade med att alla i bandet hoppade ner i publiken och fortsatte sjunga och spela där!
Behöver jag säga att det blev ett underbart kaos mitt bland folket? ;)

En soft söndag på det och sedan en massa jobb i veckan gör mig lycklig! :D

Ha det fint alla!


Serenades - Babel, Malmö


Movits! - Mejeriet, Lund







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0