Om en minut, om en sekund

Fick världens chock när jag såg att Bolibompa-Johan (alla måste veta vem jag menar) FORTFARANDE jobbar kvar.
Han måste ju seriöst vara hur gammal som helst!?!
Det här tänker jag googla så fort jag skrivit klart!

Idag har jag varit galet trött för att jag mitt i natten vaknade av att vår granne ovanför oss hade dragit hem ett stort gäng på efterfest.
Så till Rihannas "We Found Love" vaknade jag klockan halv fyra och somnade inte om förrän närmare halv sex, sen upp igen halv åtta för att dra till skolan.

Dagens lektion var GrandMA on PC, så jag har suttit med min Mac och programmerat ljus hela dagen :)

Nu ikväll ska jag städa hela mitt rum för imorgon kommer världens bästa Elin hit!! :D

Känner att denna artist kommer att spelas väldigt högt och på repeat under tiden!
Precis som han gjort hela den senaste veckan! ;)

Albin Gromer




Mycket gammal bild på mig och Elin! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0