Allt grönt!

I Malmö är allt grönt, som Timbuktu skulle säga!
Det är kallt och grått i Malmö just nu så jag skulle inte hålla med om det bokstavligen, men allt annat absolut!

Gårdagskvällen blev till en väldigt spontan och galet rolig utekväll då jag och Ann Sofie fick ett litet ryck och tog några snabba glas och sedan direkt till Möllan. På vägen dit mötte vi upp med min Falkenbergsvän Axel som också bor i Malmö och två till.
Efter det blev det Brogatan tills stängning kl 3.
Följt av en promenad hem till en tysk tillsammans med två klasskompisar. sedan hem vid 5

Trevligt värre!

det som dock är liiiite trevligare är...
TIMBUKTU & DAMN med ALBIN GROMER som förband ikväll i Malmö konserthus med Ann Sofie!
så gaaalet nice det kommer bli, jag är astaggad!!!!
Det blir 3e gången jag ser Timbuk och 5e gången jag ser Albin i år, känns bra! :D

så dagen till ära slänger jag upp denna låten!
Timbuktu – Allt grönt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0