Ordinary People

Dålig uppdatering, I Know!

Men inte hänt så mycket...
Tillbaka i Malmö och i skolan har vi mest arbetat med ljudredigering i Pro Tools (sjukt kul men lagom svårt och pilligt)

Finns inte så mycket annat kul att berätta.
Tänkte därför skriva om några saker jag gjort mycket de senaste dagarna

Jag har:

- Lyssnat ofantligt mycket på den fantastiska John Legend (vilket ni kan se på mitt Lastfm konto här)
- Börjat se i kapp Grey's Anatomy, vilket i princip innebär 6 avsnitt på 3 dagar och har 3 avsnitt kvar
- Lekt i Pro Tools och letat ljudklipp på Freesound.org
- Börjat lyssna på Never Think av Robert Pattinson på repeat igen

Nu ska jag gå och värma mitt snabbkaffe i mikron för att det hunnit bli kallt innan jag druckit upp det => "livet-som-fattig-student-utan-kaffemaskin"

Ha det fint alla! :)

Och sorry för att det bara blir en massa tråkiga Photo Booth bilder, men jag har ingen annan kamera här nere i söderland :/









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0