Så många gånger!

Haha tro det eller ej, men jag och min kära familj fick ett impulsryck och drog till Halmstad för att se Timbuktu & Damn....igen!

Så nu har jag sett dem 2 gånger på en helg och totalt 4 gånger. Jag börjar känna mig som en stalker x)

Det var mycket mycket bra men lååångt ifrån så bra som det var i Malmö, det märktes att de inte var på hemmaplan och även om de egentligen var lika grymma så drogs det ner av att publiken var seg och tråkig.
Alla satt ner ända tills halva konserten när "Resten av ditt liv" bärjade spelas, då ställde sig alla äntligen upp!

Annars har jag återigen haft en väldigt trevlig vistelse i Falkenberg.

Idag har jag lyckats klämma in en pizza-date och några timmars häng med Becca kvarnström, det var super trevligt!
Sen drog vi till Falkhallen och träffade stora delar av Hire Sound-gänget och självklart halva Falkhalls-styrkan likaså!

Nu sitter jag på ett entimmes försenat tåg, som dessutom behövt stanna två gånger för mötande trafik, vänta 20 min för att koppla på en extra vagn, och som tvingas åka långsamt på grund av ett godståg framför.

Jag lär vara hemma kl 2 inatt... så mina kära klasskamrater, jag hoppas ni har överseende med att jag kommer vara trött imorgon.

Sov så gott alla!

Vi har försökt så många gånger nu,
gått om varann så många gånger nu,
jag tror att det är dags, att säga gonatt, och somna om



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja stort tack för igår! Det var riktigt trevligt :D å skön låt!

2011-11-29 @ 13:07:11
URL: http://ioosuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0