Spread a little love, spread a little love, say Hello!


Älskar att komma hem och träffa min familj och en massa gamla vänner. Så roligt när alla blir så glada av att se en!

Gårdagskvällen spenderades först med Ylva och ett par glas vitt, sedan tog vi oss till Laxen där vi träffade flera gamla klasskompisar och nära vänner från gymnasietiden.
Det var mycket mycket trevligt och kvällen tycktes aldrig ta slut!

Men efter laxen, häng med vänner utanför Downtown, en promenad och ett kort besök hemma hos Oscar som följdes av en promenad hemåt med Ylva och Kim så var jag slutligen hemma vid 5 tiden.

Det var en alldeles underbar kväll!

Söndagen har sedan hittills mestadels spenderats med Linn, då vi tog en lång fika på Stålboms! såå mysigt! :)

Nu blir det matlagning med mamma följt av hemmakväll med familjen för att sedan upp tidigt imorgon för ett viktigt möte inför kommande jobb!
Spännande! :D

Ha det!



Jag och Simon Wien i Falkhallen



Jag och min fantastiska vän Ylva! :)


Jag och min fina vän Linn! (bilden tagen på vår studentdag)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Mycket stiligt :D Jättefin kväll verkligen! Massa kramar!

2011-11-20 @ 18:48:37
URL: http://kassettbansdbarnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)))))

2011-11-21 @ 00:45:14
URL: http://linntrieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0